Skärtorsdag 13 april 2017 GLAD PÅSK!

Med ett stort fång själv"sådda" påskliljor och scilla önskar Roland och jag Er kvarnvänner en fin påskhelg! Ska vi tro på SMHI:s prognoser lär inte solen skina alltför mycket närmaste dagarna men desto skönare då att inta älsklingsfåtöljen framför brasan och öppna en helt ny vacker bok, novellsamlingen med den för årstiden passande titeln "Över en vårfika". Nu vet Ni hur jag tillbringar delar av helgen i alla fall.
Glöm inte reservera lördagen 29 april för den stora BRO-invigningen samt måndagen 1 maj för PREMIÄRÖPPNING i kvarnen med konstvernissage och kaffeservering med hembakt! Det är vid kvarnfallet i Knäred det händer! VÄLKOMMEN!
Lisbeth

Kommentarer:

1 Inka Persson:

Härligt att få ta del av de fina berättelserna från Kvarnen, som alltid, tillsammans med dina vackra bilder! Den här gången blev jag överraskad av att se en bok där jag själv är medförfattare, så roligt, tack för det kära Lisbeth! Jag hoppas att påskläsningen har varit givande! Vi hörs och ses...

Kommentera här: